Using Hip Hop Music to Enhance Critical Discussions on Postmodern Art

journal article

A Pop Postmodern or a Postmodern Popular?

International Review of the Aesthetics and Sociology of Music

Vol. 43, No. one (JUNE 2012)

, pp. 187-207 (21 pages)

Published By: Croatian Musicological Social club

International Review of the Aesthetics and Sociology of Music

https://www. jstor .org/stable/41552767

Preview

Preview

Abstruse

This article is concerned with the question: is there such a affair every bit 'postmodern popular music'? The aim of this commodity is to consider the ways in which the thought of the postmodern is deployed when talking almost popular music. Some read the postmodern as a conservative return to the pre-modernist, while others translate and celebrate the postmodern as a progressive dismantling of modernism's musical and institutional presumption. This article considers the relevance of this debate to 'popular music', and concludes past suggesting that the concept of the 'postmodern' would be better served by its implying a far more than precise application than is, or has been, ordinarily the case. Ovaj se članak bavi pitanjem postoji li tako nešto kao 'postmoderna popularna glazba'? Unatoč nadmoći pojma u raspravama o umjetničkoj i kulturnoj proizvodnji, termin se znatno manje rabi u području glazbe. Cilj je ovog članka razmotriti načine na koje je ideja postmoderne postavljena kad se govori o popularnoj glazbi. Neki shvaćaju postmodernu kao konzervativni povratak na predmodernu, dok drugi tumače i slave postmodernu kao napredno demontiranje modernističkih glazbenih i institucionalnih preuvjerenosti. S jedne strane, ideja postmoderne jasno je osporavana i u području glazbe kao i u širem filozofijskom kontekstu. Na primjer, može se uspoređivati argumente Jürgena Habermasa i Jean-François Lyotarda southward onima Robina Hollowaya i Susan McClary: Holloway je opisivao postmodernizam kao 'pospremanje nakon orgije, ponovno sastavljanje komadića, krpanje pukotina', dok ga je McClary opisivala kao 'razuzdanu terevenku među krhotinama kamenja'. Ovdje se raspravlja više glazbenih žanrova. Na primjer, popularni žanr ili stil koji se često pojavljuje kao potvrda postmodernističke etikete je rap i hip-hop, i to zahvaljujući osloncu na uzimanje uzoraka, svaštarenje, miješanje, čeprkanje, supostavljanje stilova, povijesne reference i intertekstualnost. Međutim, protuargumenti za viđenje rapa i hip-hopa kao u svojoj biti postmoderne pojave također su snažni, a izviru iz složene kombinacije estetičkih, društveno-gospodarskih i tehnoloških neodložnosti. Mnogobrojni autori isto su tako predlagali da je rock glazba ušla u svoju iznutra uvjetovanu postmodernističku fazu razvitka. No drugi zaključuju da ne samo da nije odgovarajuće tražiti postmodernistički moment u razvitku rock glazbe, nego da je u drugome smislu samo izmještanje rock glazbe iz središta njezina statusa kao određujućeg žanra u popularnoj glazbi Zapada ono što obilježava postmodernistički moment u popularnoj glazbi. Na posljetku, u ovom se članku predlaže da su neke konstrukcijske tehnike prikladnije od drugih kada se ostvaruju osobiti estetički, umjetnički ili komunikacijski ciljevi u posebnim kontekstima. Ovaj koncept onda dopušta da se postmoderno zamisli kao kulturno i povijesno smještena strategija proizvodnje, dok se istodobno uklanja stalna potreba da se postmoderni moment pronalazi u svakoj razvojnoj putanji.

Periodical Information

The International Review of the Aesthetics and Sociology of Music features original scholarly manufactures on music aesthetics, the sociology of music, the social history of music, and the history of ideas in music. The journal has been published since 1970, with articles written in English, French, and German. In addition to articles, it features reviews, announcements and reports on conferences.

Publisher Information

The Croatian Musicological Society (CMS) was founded in 1992 to promote musicological studies in Croatia. At present information technology has approximately 210 members in Republic of croatia and away. The Society sponsors national and international conferences and lectures, and holds annual meetings. The CMS publishes the twice-yearly journals International Review of the Aesthetics and Folklore of Music and the Croatian musicological review Arti musices, as well every bit serial of proceedings (multilingual), monographical studies (in Croatian), music catalogues (Croatian-English), and scores (Indices collectiorum musicarum tabulariorumque in Croatia).

Rights & Usage

This item is role of a JSTOR Collection.
For terms and utilise, delight refer to our Terms and Conditions
International Review of the Aesthetics and Sociology of Music © 2012 Croatian Musicological Society

scottpetry1973.blogspot.com

Source: https://www.jstor.org/stable/41552767

0 Response to "Using Hip Hop Music to Enhance Critical Discussions on Postmodern Art"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel